MEchanik klubowy który podnosiłby jakość motorów.
Możliwośc wynajecia mechanika indywidualnie do zawodnika z listy transferowej, podnosiłby jakoś motorów oraz zmniejszał ryzyko defektów i innych.
Może i możliwość zakupu całych busów i zestawu mechanicznego dla juniorów.
MECHANIK KLUBOWY i zaplecze
Moderator: Developer
Re: MECHANIK KLUBOWY i zaplecze
Jestem za tego brakuje w grze czyli wpływu na motocykle. Moglibyście zrobić kilka klas sprzętu odpłatnie w zależności od ligi i kasy posiadanej przez klub. Jest opcja warsztat w rozbudowywaniu stadionu i zaplecza, więc można rozszerzyć temat.
Re: MECHANIK KLUBOWY i zaplecze
Każdy zawodnik dba dziś o sprzęt indywidualnie więc nie przewidujemy naprawiania silników jak w MŻ Mańskich, gdzie co zawody trzeba było żmudnie wyklikać kilka silników w całym składzie.
Natomiast jakiś wpływ gracza na silniki w wersji 2024 przewidujemy
Natomiast jakiś wpływ gracza na silniki w wersji 2024 przewidujemy
Re: MECHANIK KLUBOWY i zaplecze
Moim zdaniem przyjęliście dobry kierunek. MŻ powstawał w innych realiach i dlatego nie ma sensu kopiować wszystkich jego rozwiązań.
Ciekawym rozwiązaniem – zapewne pod kątem kolejnych (mam nadzieję) wersji, byłoby dodanie do środowiska gry tunerów, z którymi zawodnicy nawiązywaliby współpracę i którzy mieliby bezpośredni wpływ na jakość motocykli.
Tuner miałby określone parametry, na przykład:
- renoma – wynikająca z sukcesów zawodników z jego 'stajni', wpływająca na zainteresowanie usługami tunera,
- umiejętności/zaplecze tunera, czyli coś co odróżniałoby profesjonalną działalność od składania silników w piwnicy
- aktualną jakość usług - czyli w uproszczeniu to, jak silniki przygotowywane przez tunera spisują się na danym etapie sezonu.
Wszystkie parametry tunerów byłyby oczywiście zmienne, a niektóre z nich (aktualna jakość), niewidoczne dla gracza.
Renoma tunera niekoniecznie odzwierciedlałaby aktualny poziom jego usług, gracz podejmowałby decyzję głównie na podstawie obserwacji – kto jedzie, a kto nie, komunikatów gry ('nic mi nie jedzie'), czy zatrudnionych współpracowników.
Wpływ na rozgrywkę? Gracz mógłby sprawdzić w profilu danego zawodnika, z usług którego tunera korzysta. Widząc, że zawodnik jedzie piach, gracz mógłby ewentualnie zasugerować zawodnikowi zmianę tunera . To oczywiście wiązałoby się z jakimś ryzykiem, gdyż jakość pracy tunerów ulegałaby zmianie w trakcie rozgrywki.
Ciekawym rozwiązaniem – zapewne pod kątem kolejnych (mam nadzieję) wersji, byłoby dodanie do środowiska gry tunerów, z którymi zawodnicy nawiązywaliby współpracę i którzy mieliby bezpośredni wpływ na jakość motocykli.
Tuner miałby określone parametry, na przykład:
- renoma – wynikająca z sukcesów zawodników z jego 'stajni', wpływająca na zainteresowanie usługami tunera,
- umiejętności/zaplecze tunera, czyli coś co odróżniałoby profesjonalną działalność od składania silników w piwnicy
- aktualną jakość usług - czyli w uproszczeniu to, jak silniki przygotowywane przez tunera spisują się na danym etapie sezonu.
Wszystkie parametry tunerów byłyby oczywiście zmienne, a niektóre z nich (aktualna jakość), niewidoczne dla gracza.
Renoma tunera niekoniecznie odzwierciedlałaby aktualny poziom jego usług, gracz podejmowałby decyzję głównie na podstawie obserwacji – kto jedzie, a kto nie, komunikatów gry ('nic mi nie jedzie'), czy zatrudnionych współpracowników.
Wpływ na rozgrywkę? Gracz mógłby sprawdzić w profilu danego zawodnika, z usług którego tunera korzysta. Widząc, że zawodnik jedzie piach, gracz mógłby ewentualnie zasugerować zawodnikowi zmianę tunera . To oczywiście wiązałoby się z jakimś ryzykiem, gdyż jakość pracy tunerów ulegałaby zmianie w trakcie rozgrywki.